Film kanske

Jag och Alicia ska typ kolla på film med mamma ,
kanske , men jag orkar inte se nån jävla sällskaps
resan , den är tråkig . Men Alicia kanske vill de den .
Vi har typ nyss käkat Hamburgare och pommes ,
innan maten sov jag :P Vi kollade på en Johan Falk
film men jag somnade xD Andra gången. ;) Smsar
lite med Vale just nu , men känner mig ganska torr
för jag är trött och Vale kanske tror att jag är sur ,
men det är jag inte , jag har bara inte så mke lust
att smsa . I morse möblerade jag om mitt rum :)
Var trött på det gamla som jag hade haft i två
månader *suck* , så nu är det väl okej !
Vi hade värsta boxnings kriget imorse jag och Alicia ,
jag slog henne med kuddar och hon sparkade mig
på halsen , men det var bara för att hon inte var beredd
att jag stog där och jag kittlade henne under fötterna , så
det var ingen fara ! Vi tittade klart på filmen vi såg igår
natt "Män som hatar kvinnor" Den är ganska bra för att
vara svensk , jag gillar mest engelska filmer , men vissa
svenska är bra , iaf däckare . Alicia babblar hela tiden ,
hon frågade nånting i varenda scen , hon kan inte vara
tyst , jag fick damp på henne . Och jag kollade surt på
henne , då sa hon: Förlåt da... Haha :P Men hon ska
väl skriva på hennes blogg nu: Klicka här för att komma
till Alicias blogg :) Pusspuss , vi hörs kanske senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0