Hm..?

Asså är inte sur på dig gumman, men tycker bara det är onödigt att bli sur för att
jag är med andra! Vet att du inte är sur på det sättet, & förstår att du tycker att vi
inte är så mke med varandra längre. Men vad ska jag göra åt saken? Det är inte
mitt problem, du va sjuk i fredags, lördags, söndags, idag, jag fattar ju själv att vi
inte har varit med varandra på längre. Men du behöver inte ta illa upp för att jag
har bestämt att vara med Ida på fredag? Istället för att bli "sur" är det bättre att
prata & "typ" reda ut det, än att vara torr och verka arg på mig för ngt onödigt?
Men jag är inte sur så du vet. Älskar dig. Du vet vem du är. :* ♥

Visst är bilden cool? Te amo mi amor = Älskar dig min älskling. ♥ :*

Kommentarer
Postat av: amnda

du är fett ful

2010-02-02 @ 09:40:46
Postat av: Blondie ♥

Jag ja? Jag vet. :) Tack för "komplimangen" har inte ens sagt att jag e snygg lr nåt. Så shut the fuck up biaaatch!

2010-02-02 @ 14:04:39
URL: http://sweetmissblondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0