13 år!

Japp, då är man 13 år idag. Fyfan vad tiden går, mina föräldrar lät
mig sova länge idag. Dom väckte mig 11 och kom in med frukost
på en bricka och födelsedags pressenterna! Jag fick 500 kr av mina
föräldrar och så fick jag 300 kr av mormor & mikael. Och så fick jag
nya headset till mobilen av Linus. :) Tack brorsan! Han hade varit i
Farsta igår och när jag och Frida satt på hallgolvet igår så kom Linus
in med en "Teknik magasin" påse, jag hade ju ingen aning. Så han
hade åkt ända till Farsta för att köpa pressent till sin lillasyster! Naw
vad gullig bror man har. ;) Idag händer inget speciellt. Lena och Julia
skulle kommit idag och ätit middag men vet inte om dom kommer
för det hände lite saker mellan mig och Lena igår. Uff, orkar inte ens
prata om det! Vi hörs lite senare under dagen. Och tack alla söta sms
jag fått av mina underbaraste kompisar, och dom som har ringt. ♥

Happy birthday to mee! Haha vilket ego man är. ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Grattis på tretton årsdagen Linnea! :D♥♥

2010-01-09 @ 12:50:05
URL: http://smultrontrion.blogg.se/
Postat av: martina

Grattis Linnea, du e inget ego <3

2010-01-09 @ 13:06:27
URL: http://baraommigforalltid.blogg.se/
Postat av: mandiish <3

grattis i efetrskott hermanita , te amo (L)

2010-01-10 @ 20:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0