AAAAAHHHH!

Har en sån jävla fucking huvudvärk. Vaknade kl. halv 8 eftersom vi hade sovmorron
till 9. Jag åt frukost och sminkade mig som vanligt, jag mådde skit illa och pappa kände
på min panna och jag var kokhet, så jag var tvungen att vara hemma. :( Jag skulle ju
kunnat gå, men hade aldrig orkat, är skit hängig och kan knappt hålla ögonen öppna!
Fan jag missade Paradise Hotel igår. Men kan kolla på det ikväll på tv6 play efter kl.
23.00 för varje tisdag lägger dom ut veckans avsnitt på sajten fast efter kl. 23.00 som
sagt! Saknar min Frida & Valeria mest, och såklart Cassandra Granlund, undra om hon
kom till skolan idag? Får fråga henne sen. Asså Valeria har tagit bort hennes blogg så
har typ ingen blogg att läsa.. Är skit allergisk mot vårat nya schampo, dampar på mitt
hår. För min hårbott kliar jättemycket, och vi gick till doktorn för att kolla vad det är,
jag var ju såklart orolig för att det skulle vara löss? Men han sa att det är en allergi mot
schampo eller mot någon hårfärg som jag har använt. Så jag ska få ett speciellt schampo
sen som stinker fan, men håret blir fett glansigt och tar bort den där kli allergin! Fett
skönt, kliar typ varje sekund som går. Är klar med min låt förresten, men pallar inte
skriva in den nu! Menmen.. Vi hörs senare under dagen, ska vila lite nu och titta på lite
smygtittar av Andra Avenyn avsnittet imorgon. ♥ / Blondie biatch..


Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj! Tack så mkt! Din var ascool :D <3

2010-01-26 @ 14:32:12
URL: http://johannalive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0