Ace Ventura

Haha jag kollade på Ace Ventura med mamma och pappa för en stund sen.
Den är skit skön. Smsar just nu med Hanna syster! Ska snart krypa ner bredvid
mamma och kolla vad det är på Sf-kanalen. Kom hem från Melissa för nåra timmar
sen. Vi hade skit kul, sen kom typ Gabbi, sen ringde mamma och då var jag
tvungen att gå hem och äta. Ska kanske vara med henne imorgon om jag orkar!
Asså det är nåt fel på Blogg.se det ser skit skumt ut. Texten jag skriver med just
nu är skit ful och allt ser annorlunda ut, har dom gjort om eller nåt?

Ska iallafall smsa vidare nu och så skriver jag senare ikväll om jag inte
somnar. Och så får ni en bild på självaste, älskade, sötaste Hanna! ♥

ffint@ <3 llocita@ pea ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna Allerstrand

älskar dig ! <3

Ljung <3 Allerstrand = föralltid !

2010-01-16 @ 21:13:42
URL: http://socialaste.blogg.se/
Postat av: Linnea §

Yes box alltid ! men hatar mitt efternamn you know ! ;)<3333

2010-01-16 @ 21:55:37
URL: http://sweetmissblondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0