Aksana †

Jag saknar dig syster. Vi har inte träffats på jättelänge nu. Vi har stött på
varandra ibland men inte varit med varandra på skit länge! Älskar dig ju
fortfarande och glömmer aldrig alla minnen med dig ända från 1an när du
började. Först var du bara med Carla men sen blev det ju bättre.. Men då
flyttade du ju ända till Kista och alla blev fett ledsna men sen blev det fett
knas mellan oss alla och allt va bara fel. Men nu är allt bra, right? Vi håller
ju kontakten via sms och så, saknar dig groovt mkt syster! Love ya bejjbe ♥

OMG finaste syster, jag svär.. Jag älskar dig sjukt mkt. Min ängel

Kommentarer
Postat av: 'aksanaa <3

aww, linnéa syster, sjukt gullig du ä! <3

saknar dig me, sjukt mkt men vi ska fan träffas snart! <33

Älskar dig bby! <3333

2010-01-15 @ 09:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0