Älsklingar!


David Gonzalez bror. Du betyder allt! ♥

Frida Schaub älskling. Tack för allt du gjort! ♥

Valeria Angeles Muñoz, du vet att jag litar på dig upp till 100% ♥

Sofia Pettersson. Barndomsvän, syster, älskling. ALLT! Älskar dig ♥

Hanna Allerstand, har inte känt varandra länge. Men du betyder
ändå jävligt mkt. Och du är så fucking fin. Love you my all ♥

Leonie Palmqvist, en tjej som man har spenderat massa med tid
med. Glömmer aldrig allt underbart med dig gumman! ♥

Iman Saleh, 3 underbara år med dig syster. ♥

Melissa, har både varit en vän och en fiende. Te amo ♥

Alicia Olofsson, har känt varandra hela livet. Ska hålla ihop tills
vi inte orkar mer. Och det kommer aldrig att hända. Du kommer
vara som en moster till mina barn, det har jag sagt innan. :) ♥

Tischa Maria Nellie Gonzalez, alla minnen? Saknar dig mi amorcita ♥

Roxie Stengell, världens bästa hund. Älskar dig baby ♥

Julia Håkansson, storasyster, ställer alltid upp. Älskar dig också ofc ♥

Carla Medina. En fantastisk människa, hur äkta kan man vara? ♥

Johanna Rindå, en saknad & älskad vän! Lever för dig ♥

Aksana Baby, stoooor saknad! Hoppas vi ses snart.. ♥

Amanda Torrez, du har ett hjärta av guld! Te amo hermanita linda ♥

Ida Karmesjö Björk, älskar dig mest, det vet du! ♥

Sara bebé, Te amo mi peruanita. No me dejes mi amor. ♥

Mina läppar, ni förstår inte hur mycket ni betyder för mig!
Haha! Nu får det räcka, älskar säkert 100000000000 mer,
men det får räcka så länge! Älskar er alla.

Kommentarer
Postat av: Frida<3

Men cassie da???<3333

2010-01-17 @ 14:30:22
Postat av: §ara <33

naaawww <3 tack hermanita (L)

2010-01-17 @ 14:50:50
Postat av: amanda torrez <3

ttack baby , äslakrej oxå linnea du betyder hermanita linda ! (L) <3

2010-01-17 @ 15:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0