Amanda Torrez

Gumman hur ska jag börja? Först i början smsade vi bara och chattade på msn.
Sen såg jag dig i verkligheten. När jag såg dig i ögonen tänkte jag, den där
tjejen kommer jag aldrig att glömma! Jag säger dom här tre orden till många
"Jag älskar dig" men vad ska man annars säga, du betyder så jävla mycket
för mig! Snart har vi känt varandra i 2 år. Glömmer aldrig första gången du sa
att du älskade mig! Te amo tanto hermanita linda, porfavor.. No me dejes bebé!
Du vet att jag alltid kommer att ställa upp för dig och visa att jag finns här, jag
kommer aldrig att låta nån såra dig, som idag du frågade vad du skulle göra me
den där killen, jag svarade och du kan alltid ringa mig eller smsa mig när du mår
sådär och när du blir som idag. Överger dig aldrig, never in my whole fucking
life! Hehe, det säger jag till många, men alla betyder så mycket för mig och du
är en av dom. Asså shit, hur ska jag bevisa att du betyder allt för mig? Det går
inte att förklara, hoppas du litar på mig. Älskar dig iallafall syster.

Här får ni skit fina bilder på min hermanita Amanda Torrez!

Fett fin <3,

Amanda Lianett Torrez <3 Linnea Elisabeth Ljung!

Kolla på hennes body asså! Grr.. haha ;) <3

Älskar dig mer än du tror. ♥

Livet går vidare.. Men inte utan dig Manduu'<3

Tack för allt min underbaraste. Hoppas vi träffas
snart igen. Te amo tanto mi corazón ♥

Kommentarer
Postat av: amanda torrez <2

naaw älskling , du betyder as mycket för mej & vad som än händer finns jag här för dej hermanita bonita ! Linnea ljung <3 amanda torre<

2010-01-17 @ 17:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0