Bajs inlägg!


Påvägen dit. Vi har lite tråkigt dårå.

Fett synd, man såg inte ens att vi åkte ner. Men Ida & jag tyckte det kändes som
att åka frittfall (not) så vi åkte upp & ner. Sorry att jag avbröt videon..

Knazz video. Right Ida? Älskar oss, bästa fucking humorn?

I eran värld kanske ni tycker att vi är as nördiga och skit tråkiga. Men vi har det
alltid bäst tsm. Glömmer aldrig kvällen med er Ida & Johanna och idag Ida. :) ♥

Mamma & jag ska lägga oss i mitt rum nu och kolla på Wallander - Innan frosten.
Har typ redan missat halva filmen för jag dampa på datan. Hörs imorgon. Kisses. ♥

Kommentarer
Postat av: Leonie

ida palla haha det var jag som l'rde dig att åka :D,<3

WNB

2010-02-01 @ 07:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0