Barnvakt!

Är med Martina och vi är barnvakt åt Engla och Nova! För deras föräldrar
skulle vara med mina föräldrar. Så jag ställde upp och frågade Martina!
Först skulle Vale med, men hon dissade mig! Haha. Vi ville vara med dom
små barnen som sover, alltså Engla och Nova, om dom orkar. Och nyss
frågade jag Nova om hon ville sova, då nickade hon i sömnen! Naaw vad
gullig! Dom är så söta. Jag och Martina började typ as garva efteråt för
att hon var så söt när hon sa att hon ville sova! Och sen frågade jag lilla
Engla också.. Men hon vände bara sig om och somnade om! Så sööööta!

Nu kollar vi på nån konstig film på Sf-kanalen, men det är skit tråkigt..
Så jag passade på att blogga! Smsar också lite med Andrea. Ska nog
kanske vara med henne imorgon. Om jag kan och inte ska vara med
Martina. För mamma och pappa eller bara mamma kommer och hämtar
mig och Martina senare och det blir typ klockan 1 och sen ska Martina
sova över hos mig! Så vi kommer nog vara med varandra imorgon en
stund. :) Nej, men orkar inte blogga mer nu. Vi hörs lite senare. Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Ellen

Sv; Tack, jo jag fixar de på ett bildpogram som heter photoscape

2010-01-01 @ 22:22:51
URL: http://ellensliiv.blogg.se/
Postat av: casssi<3333

saknar dgi honey<33333333333333333333

2010-01-02 @ 14:30:00
Postat av: Linnea §

Saknar dig också baby!<3333333333333

2010-01-03 @ 13:18:09
URL: http://sweetmissblondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0