Bättre idag!

Mår mycket bättre idag. Mår inte illa iallafall, febern är inte lika hög.
Igår somnade jag runt 9 och sen vaknade jag igen kl. 1 då gick jag
upp och tog ett glas mjölk, men jag mådde bara ännu mer illa då &
var tvungen att ta mig mig en bunke in på rummet som jag kunde
spy i. :$ Har smsat med min älskling hela dagen, Jennifer baby! <3
Orkar inte förklara vem det är, gör det kanske lite senare. Hööhöö!
Aja, jag är faktiskt jätte pigg idag. Man kan nästan inte tro att jag är
sjuk! Det ända som är jobbigt är att jag är skit täppt i näsan och att
jag inte kan prata för jag är så hes! Men halsen är lite bättre nu! ♥

Kommentarer
Postat av: Alicia

Krya på dig<3

2010-01-04 @ 16:37:14
URL: http://sweetalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0