Bring It On

Godmorgon bloggen!

Latar mig framför datorn och smsar med älsklingen Hanna! Idag är det söndag..
Det betyder skola imorgon. :/ Uusch, hostar som fan. Är fortfarande lite förkyld.
Men det är inte så farligt så jag kan nog gå imorgon! Har vilat hela helgen, för
igår var jag ju bara hos Melissa i 2 timmar. Var ju hemma hela tiden sen igår &
ska vila idag. :) Näh, ska fortsätta smsa med Hanna och så ska jag ta nåt att äta.
Har inte ätit nån frukost.. Så klantig, osmart, weird, löjlig som jag är så glömmer
man lätt. Man är ju en fin blondin också, så jag tänker ta vara på livet ändå. ;) ♥

Kommentarer
Postat av: Ebba

2010-01-17 @ 14:40:16
Postat av: Ebba

hmm? texten syntes inte i förra kommentaren :o ahja Godmorgon på dig ;)

2010-01-17 @ 14:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0