Chattar med hermanito (a)

Haha, Nino kallar mig hermanita, så måste ju kalla honom hermanito, visst?
Menmen, åt iaf för typ en timme sen, blev lite sen middag idag. Har faktiskt
gjort runt 5 designer idag till olika personer. Nu orkar jag inte höra mer: "Kan
du göra en header till mig?" Då skriker jag! Har haft krångel med datorn, för
den stängdes av utav sig själv, för om min datasladd åker ut stängs min data
av och det gjorde den förut och sen startade den inte. "/ Dampade! Tänkte
slänga ner datan på golvet, men det skulle nog inte vara så smart? Är inne
på pea nu som vanligt, och kan inte bestämma mig vilken låt jag ska ha, så
jag byter hela tiden.. Ska fortsätta chatta med Nino hermanito och vara inne
på pea sen ska jag nog kolla på film med mamma och smsa lite.

*Sorry, har inga nya bilder.. Ni får en gammal bild på mig så länge*

Jävligt gammal bild blev det.. Saknar våra tider tsm Valeria Angeles ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0