Dampar -.-

Det avsnittet jag missade igår finns inte på tv6 play. Dom kommer
lägga ut det på tisdag kl. 23.00! Då ska jag sova för då är det skola
dagen efter och det! Åååh, dampar häcken av mig vafaaaaaaaaan!

Frida tog en bild på mig och Roxie idag när vi väntade på hennes
lilla söta pappa! Vi skrattade lite där åt min brorsa. Han var på
toa och baja! :/ Intressant va? Nooot! Just haha, vi hade typ nåt
slags rollspel på engelskan idag. Jag fick typ bara läsa nåra små
meningar? Kul då.. Men jag tycker inte om engelska lika mycket
som jag gjorde förut. Aja, skit samma. Byebye nu då! ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jaa, jag fick se trailern på din blogg och den verkade bra så jag ville se den! ;)<3

2010-01-08 @ 20:21:28
URL: http://smultrontrion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0