Den där Julia...

Julia sa att hon aldrig ska ljuga för sina barn..

Såhär brukar man säga till sina barn:
Gapa stort, här kommer tufftuff tåget..

Julia kommer säga:
Gapa stort, och lek inte med maten ungjävel!

Man brukar säga:
Sötnos, du är sötaste i världen..

Julia kommer säga:
Lillavän, du är inte sötast i världen, det finns sötare!

Man brukar säga:
Ska jag hjälpa dig att knyta skorna?

Julia kommer säga:
Knyt själv fyfan, då lär du dig fortare..

Man brukar säga:
Börja aldrig att röka och följ aldrig med nån du inte känner..

Julia kommer säga:
Äsch, skit samma lev ditt egna liv unge!

Man brukar säga:
Tomten kommer alltid men julklappar på julafton..

Julia kommer säga:
Det finns ingen tomte, påskhare, tandfe!

Haha hon kanske inte kommer säga allt det där.
Men när hon sa det så garvade jag fan ihjäl mig!
Fattar ni vad som är humorn? Kommentera och
skriv om ni tror hon kommer bli en bra mamma
eller inte. Stackars hennes barn asså. Men hon
säger ju bara sanningen till sina barn. ♥

Har ni tänkt på att föräldrar alltid säger: Lek inte med maten.
Men när dom är små säger ju föräldrar: Tufftuff gapa stort
här kommer tåget, bilen, flygplanet osv. Egentligen, mammor
och pappor ljuger ganska ofta för sina barn när dom är små..

Kommentarer
Postat av: emelie

ja eller hur. tomten måste ju vara den största lögnen och typ hur barn blir till xD

2010-01-23 @ 17:45:33
URL: http://stigs.blogg.se/
Postat av: Alicia

Haha kan föreställa mig ditt skratt haha

2010-01-23 @ 19:45:46
URL: http://sweetalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0