/ Driver med liksom!

Hemma från skolan nu. Sitter i min säng med Valeria och vi bara sitter och chillar!
Vi skulle typ till Frida senare med Vale liksom, men jag kunde inte liksom för min
mamma sa liksom att jag skulle vara hemma idag liksom! Men vet inte liksom om
Valeria ska dit ändå, men tror liksom att hon kommer vara med mig liksom! Hoppas
bara inte liksom att Frida blir sur på oss.

Om jag får pengar liksom, kommer vi gå upp och handla lite godis liksom!
Skit gott liksom! Jag är skit förkyld liksom och hostar hela tiden i skolan
typ liksom.. Men liksom ska typ fortsätta vara med mi amor liksom! Japp,
men liksom vi hörs senare liksom! Puss liksom! / L liksom ♥

Haha fett gammal liksom, vi bjuder veeeerkliiigen liiiksooom! Beso ♥

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Vad fina bilder/bild

2010-01-22 @ 15:13:24
URL: http://vannichi.blogg.se/
Postat av: Alicia

Fan vad irriterande det var att läsa det där inlägget haha. Blev irriterad och tänkte bara ''okej sluta med liksom''

2010-01-22 @ 17:34:02
URL: http://sweetalicia.blogg.se/
Postat av: Johanna

Fy fan vad elakt mot frida och bah dissa henne... <3

2010-01-22 @ 20:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0