Förändring

Nu har jag ändrat designen lite. Ändrade bilderna i headern, det blev
snyggare tycker jag. Men den bilden som jag har täckt för munnen..
Den bilden gillar inte jag så mycket, kanske byter ut den sen! Men
annars är jag väl typ nöjd. Pappa gick hem till Stefan efter han hade
varit i centrum så vi har fortfarande inte ätit. Men mamma ska snart
gå ut med hunden och möta honom vid fotbollsplanen, så när dom
kommer in ska vi nog sätta igång och äta. Mumsigt med Lasange va?

Nu är jag verkligen vråååååål hungrig. ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

haha gumman vad du ändrar ;) men det blir fint varje gång!<3333333333333333

2010-01-09 @ 18:05:16
URL: http://fridaschaub.blogg.se/
Postat av: Valeria<33

OMG! flaquita cook fin blogg! du är fan bäst på att göra header och sånt:) Grattis igen älskling, hare mysigt med din familj! du är tonåring nu hiihi!

Te amo tanto costia, besitos //La peruaniita loquita<3

2010-01-09 @ 18:06:18
URL: http://valesweetest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0