Förlåt

Förlåt bloggen för den dåliga uppdateringen. Men jag har inte haft tid. Igår
somnade jag vid 8?! Idag efter skolan skulle jag varit med Martina och
Malin, men det blev typ lite kaos.. Sen ringde Ida älskling, så jag gick ut
med henne. Vi hängde lite i centrum sen så typ gick vi till Skogås Hallen &
flummade as mycket, där var Crille och Anton och nåra andra! Efter vi hade
varit där ett tag så gick vi hem till mig för att hämta pengar, men mamma
hade bara pengar på kortet så vi fick panta och fick 16 kr haha! Så vi pantade
och sen handlade vi godis och så tog vi bilder med Idas kamera. Men hon har
inte lagt ut dom på henne blogg än. Så ni får bilderna senare kanske eller
imorgon. Mamma förhörde mig nyss i spanska! Ska ha spanska prov imorgon
och lite muntliga övningar! Men vi hörs imorgon eller kanske senare men då
kommer bara bilderna. Puss och förlåt igen för dålig update! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0