Fredag 8 januari

Tjo! Kom hem från skolan för ett tag sen. Det har varit skit kul idag, eller
man ska nog säga "en lugnare dag". Har inte hänt så mycket. Men har
mest hängt med dom vanliga idag. Johanna, Olga, Cassie och Frida! Det
har varit ganska kul på rasterna. Och No-lektionen imorse var inte så
farligt som jag trodde. Var verkligen helt däckad! Efter skolan följde min
lilla älskling Frida hem till mig för att hämta sin hårspray som hon glömde
här förra veckan. (På nyårsafton). Valeria var sjuk idag. Eller vet faktiskt
inte exakt vad det var hon menade när hon smsade mig förut! Gosh, det
är iallafall skönt att det är helg nu! Fyller år imorgon ju, men det blir typ
ingen fest. Julia kunde inte, jag önskar mig bara pengar. För jag vill handla
det jag vill ha själv. Så imorgon blir det bara jag, pappa, mamma och Linus.
Kanske vill att Lena & Julia kommer förbi, då kanske dom kommer och så
om Valeria mår bättre kanske hon kan komma hem till mig.

På söndag ska jag och mamma till Farsta eller Haninge C för att handla lite.
Däremot ska jag handla massa kläder! Kommer få typ 1000 igen. Höhö! ♥

Nu ska jag kolla på Paradise Hotel som jag missade igår. För jag somnade
direkt när jag kom hem från Olga. Typ 20.00 fast jag skulle egentligen inte!

Vad tycker ni om min nya header jag har gjort? Najs eller bajs? / L ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0