Fryseeer!

Var ute med hunden nyss med mamma, det är svinkallt ute! Men jag frös inte
om öronen för jag hade kosshörlurarna på mig. Skönt! Men mina fingrar frös
fast jag hade vantar. Orkade inte kolla på filmen, det var reklam när vi gick ut
med hunden, vi kollade på Beck. Men har sett den med Alicia på hennes gamla
dator förut i somras typ. Det var med nåt spädbarn i nån röd väska som polisen
sprängde för dom trodde det var en bomb eller nåt. Inte så intressant. Vad har
hänt under eran kväll då? Längtar tills imorgon, ska till typ Farsta med Valeria &
shoppa lite. Valeria hade typ inte så mycket pengar men hon ska få lite pengar
av sina föräldrar och så. Jag ska få typ 200 kr till imorgon av mamma, det ska gå
till mat på donken (Mcdonal's), det är typ en hundring extra ifall det skulle vara nåt.

Bild från idag, ingen speciell. Ska tjocka i mig chips nu. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0