Fucking shit!

Haha är ensam hemma med Linus. -.- Mina föräldrar gick hemifrån till Veronica
och Pelle vid ungefär halv 8 tiden, nån gång efter Valeria gick hem! Sitter och
hostar ihjäl mig, usch! Är inne på pea, det stängs ju ner den 1 mars :/ FUCK!
Tänk om dom driver eller nåt.. Menmen, har tagit massa ego bilder, men om
ni nu vill ha bilderna (som ni kanske inte vill) så får ni inte alla. För vissa är typ
fett cepade, men ni får iaf några. Vet inte hur länge mamma och pappa ska va
borta, ska försöka hålla mig vaken för om jag orkar ska jag gå och möta dom
med Roxie när dom är påväg hem! Säkert har dom stannat där för att prata eller
så spelar dom skiiiit tråkig poker. Men här kommer bilderna då :*

Jag och Valeria, innan vi skulle kolla på "This Is It"

Smygfota Vale, blev inte så bra. Men te amo hermanita ♥

Uff, kolla på mitt hår, euw spyr! Bjuder ofc :)

Var lite ledsen :/ Vet inte varför, började bara tänka på lite saker..

Hehe, lite muppad! Såklart så har jag inte plattat hår dära. ;)

Älskar min rosa kofta! Fan alla har såna, hela fucking skogåsskolan!

Blondie is the shit!

*Är det där jag?*

Det här äälskaar Cassie att säga till alla:
Linnea Ljung pung, världens snyggaste kung! Thihi ♥

Black'n'white!

Jävla ego man är, visst alla läsare?

Lånade nåt av mammas läppglans, inte direkt *jag*?

Koss hörlurar forlajjf ♥

Linnea the queen :*

Asså är skit torr om läpparna, går t ex. inte så där till skolan ;) ♥

Hade booring!

Sweet'Miss'Blondie'♥

Peace biaatch !

Ser lite annorlunda ut? :/

Mwaaa:*

Blondie - The One And Only!

Fyfan, usch, fy blä. Ni ska vara glada allihopa över att jag bjuder på
så hemska bilder! Hihi, jag vet vad ni undrar: Varför lägger hon då
ut dom om dom är hemska? Det är bara lite "egoboost" för att jag
ska få bättre statistik, för man kan inte ha en bild utan bilder, eller?

Ses, ska kanske sova snart, är astrött. Vi hörs kanske senare eller imorn. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0