Fyller år om 4 dagar.

Nu är det ju så att jag fyller på lördag. 13 år som sagt dårå! Det är inte riktigt
bestämt än om jag ska ha fest nere i "Skeppet" den lördagen jag fyller år. Så
det kanske blir veckan efter. Det kommer iallafall bli bara tjejer. =) Och så är
det FF, men Julia kommer vara med och sköta Karaoken och leker och lite sånt
som tjejer tycker är roligt! Förutom dom tjejerna i klassen då som jag tror ska
komma om det blir nåt, så ska jag fråga Alicia och nåra andra som inte går i
min klass. Det blir nog jätte kul. Haha, men Alicia kanske inte vill komma för
hon brukar ju inte vilja träffa gamla klasskamrater? Höhö.

Jag och mamma har legat i sängen och kollat på en film som gick på Sf-kanalen,
den hette: Drömprinsen - En film om Em. Eller nåt sånt? Skit skum. När pappa
var klar med middan orkade jag inte gå upp ur sängen så jag fick äta i vardags-
rummet. ;) Då började helt plötsligt "LasseMajas Detektivbyrå" Haha, det var ju
liksom julkalendern för nåra år sen? Men det var boring, minns ju inte ens det.
Det avsnitten jag såg var med nån mumié? Haha, weird. Men iallafall så mår jag
faktiskt mycket, mycket bättre idag! Som vanligt är det bara halsen och näsan!

Snart kommer det lite ego bilder som jag tog. Skit mobbat, men det är alltid kul
att bjuda på sig själv när man egentligen är så onödig! Vi hörs om en stund. :) ♥

Kommentarer
Postat av: Alicia

Hahaha:P Det är inte det att jag inte vill träffa dem, är bara lite blyg haha:P

2010-01-05 @ 18:57:05
URL: http://sweetalicia.blogg.se/
Postat av: Hannah

Grattis i förskott! :)

2010-01-05 @ 19:11:59
URL: http://upprepas.blogg.se/
Postat av: Amanda =)

Grattis i förskott =)

2010-01-06 @ 13:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0