Glömde nästan!

Här kommer det bilder från när vi var i datasalen igår!

Haha Malin sötnos! Hoppas du inte är ledsen längre! :'( ♥

Haha Cassie och Vale har lite kuligt tror jag? :)

Vi föralltid tjejer!<3

Har inget liv utan er<3333

Inte finaste bilden, men bjuder! Älskar dig Valeria Angeles ♥

Te amo tanto hermanita linda!

Förlåt om jag lägger ut dom här. men är bara tvungen babes!<3

Coolingar breh! ;)

Sötaste Cassandra Granlund ever<33333333333

Haha Cassie jävla crazy frog! Oh.. ♥

Du och jag föralltid, right mi amor? <3

Vi ramlade och hade lite skoj hahah<33333

ÄLSKAR DIG GROVT MKT VALERIA ANGELES MUÑOZ! ♥

Hehe, usch bjuder. Tog den innan jag gick ut med Ida! Har plattat
hår där! Asså fan, varför tror alla att jag har löshår eller hår
förlängning? Har inte det.. Hörs imorgon, älskar alla mina girls ♥

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Vad fint hår du har :)

2010-01-20 @ 15:38:26
URL: http://vannichi.blogg.se/
Postat av: cassi

hahahah ofc! som allti<33333333333

2010-01-21 @ 20:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0