Godmorgon

Godmorgon alla bloggläsare!

Vaknade kl. 6 som vanligt? Jag har redan sminkat mig och klätt på mig
och sådär. Är fortfarande lite förkyld, asså lite hostig och hes i halsen,
täppt i näsan osv. Men så farligt är det inte. Första lektionen börjar kl.
08.00 - vi har spanska! Det är faktiskt kul med spanska, hoppas ingen
säger att jag fyllde år i lördags för hatar när en lärare säger nämen har
du fyllt år? Grattis, med ett stort smile inför hela klassen, haha inte så
kul? Tycker ni att det är kul när alla får reda på att ni har fyllt år och
alla börjar hålla på att stöka omkring? Haha fan vad tråkig min blogg
måste va att läsa när jag tänker efter! Skriver typ aldrig om nåt kul
som intresserar er, förlåt ska försöka börja med det. Men nu måste
ni skriva vad jag borde gör mer oftare, typ hiss/diss, åsikter, video-
inlägg osv.? Aja, ska ta lite frukost nu för har inte borstat tänderna
än. Lalalala. =) Vi hörs när jag kommer hem från skolan! Puss / L ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0