Godmorgon

Godmorgon på er alla. Vaknade faktiskt inte nu, vaknade för ungefär en timme
sen. Skönt att inte vakna så sent, det känns som om dagen blir lite längre då ju.
Jag vaknade tydligen av att Linus kom in och skulle ha hans headset? Jag bara:
What? Sen han höll på att leta, jag visste ju att den inte var i mitt rum så jag lät
honom leta. =) Schysst! Han hittade dom tillslut på hans rum sen hörde jag bara
ytterdörren smällas igen, han gick nånstans men vet inte vart..? Not good. Nu får
vi hoppas att han inte blir försvunnen så länge. Och tack Alicia för det du gjorde
på din blogg. Jag var nämnligen med på hennes Hissarlista. =) Menmen, nu ska
jag ta mig en till smörgås. Är fortfarande jättehungrig. Vi hörs om typ en timme!

Bytte ut den ena bilden i headern till den här. Kanske inte det bästa
valet. Blev själv inte så särskilt nöjd, det är typ ingen skillnad! Vet
bara inte vad jag ska ha för bild, kanske hittar nån bra. Vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0