Goodnight!

Igår var jag ju lite ledsen, men pallar inte bry mig om det där längre!
Det handlar iaf inte om Frida nu mera, men vi båda pallar inte med
massa bråk, det är upp till en person om hon vill ha det såhär! Men,
mår bättre idag när jag har pratat med Frida och så. Skriv gärna en
kommentar om vad ni tyckte om min berättelse, kanske inte den bästa.
Men har faktiskt skrivit på den länge, hoppas ni ens orkar att läsa den..
Är fett trött, ska lägga mig i sängen nu och kolla på Peter Pan, haha nä
jag skoja, jag ska faktiskt kolla på Raise your vocie med Hillary Duff,
den är fett bra, och det var länge sen jag såg den! Puss på er babes ♥
Hanna Allerstrand, jag saknar dig. Vi bestämde att träffas den
här veckan ju. Men ringer dig typ imorgon och bestämmer vilken
dag! Du är finast, älskar dig och saknar dig enooormt mycket! ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna Allerstrand

Saknar dig grymt mycke också ! <3

men jag har inga pengar på mobilen..

Men ring imorgon gumman :D

ÄLSKAR DIG <3

Ljung <3 Allerstrand = Föralltid !

2010-01-25 @ 22:54:36
URL: http://socialaste.blogg.se/
Postat av: modeikónen

Du har en najs header

2010-01-26 @ 01:25:46
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0