Hemma från Haninge C

Är med Valeria just nu, vi kom hem från Haninge C för typ 2 timmar
sen. Jag handlade ganska mycket för 800 kr! Jag har inte tagit bilder
på mina inköp än men ska göra det senare när Valeria har gått hem!
Vi har kollat på en skräckfilm och kollade en liten bit på en Bring It On
film men sen pallade inte vi kolla mer. Vi har käkat lite chips och så.
Förlåt för den dåliga uppdateringen men hann inte blogga imorse och
innan jag åkte med Valeria. Efter vi hade ätit på donken fick vi fett ont
i magen så vi inte ens orkade ställa oss upp! Valeria hade ju inte så mkt
pengar med sig så hon kunde inte handla kläder men det räckte iallafall
till mat. Nu snackar hon med Lissette i lur och jag ska sluta blogga nu!

Vi hörs lite senare! / L ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0