Hemma från Haninge

Halloj bloggen! Jag & Ida åkte till Haninge idag runt 3 tiden och jag fick
min månadspeng av mamma, fast jag fick 200 kr extra så jag hade typ
700 kr. Ida fick låna pengar av mig till mat för vi pallade inte gå hem till
hennes mamma för att hämta hennes pengar. Haha, vi hade skit kul där.
Efter vi hade varit i Haninge så åkte vi hem och sen var vi hemma hos
Ida! Hon var ensam hemma, och då satt vi datan och flummade lite. Hon
började filma sen när jag hade bytt om till mina nya kläder. Som vanligt
så drev vi på videon. Ni får typ maybe 5 stycken videor senare. Orkar
tyvärr inte ladda upp alla nu. Igår hemma hos Johanna så tog vi typ 180
bilder, om inte mer? Johanna pallade inte lägga upp alla idag så ni får bara
nåra utav mig. "/ Sorry, men vi tog med Jojos kamera. Lovar, om det hade
varit min kamera hade jag lagt upp alla på en gång!

Här kommer dom "fina" bilderna på mig & mina fina ankor!

Älskar er Jojo & Idau' <3

Haha, Iduus' ditt IQBARN! Love ya'<3

Ida minns du: Vi é laget, som krossar gnaket och käkar djurgårn'
till frukost. Älskar er fucking mest babys! ♥ (Jag flummar på bilden)

Naaw § älskar er mina ankor! Visst ser man ut som ankor i dom
där nördglasögonen? :)

Usch, ser drogad ut! Menmen, bjuder ju ofc!<333

Ida.Karmesjö.Björk.Älskar.Dig.Mest.Bästavän.♥

Haha, Ida & Jag flummade såklart som vanligt ute! ;)

Ni alla betyder fucking mest för mig!

Johanna.Rindå.Älskar.Dig.Jävligt.Mycket.Sweetie.♥

Hehe, vad fin min hand blev? Love ya noobs!

Finste Ida & Johanna. Vi föralltid visst? ♥

Haha vi kollar på film (The Mist) "Livrädda"!

Det kommer mer bilder imorgon, jag lovar. Älskar oss. / L ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0