Hemma Spa

Inte för att jag har ett eget spa hemma, men jag hade ett litet eget hemma spa
i mitt lilla badkar. Mamma steker Hamburgarna till familjen nu och ställde precis
in pommes i ugnen. Yummie! Gosh, är skit trött. Somnade nästan i badet, men
det var skit skönt, hade nåra slags badbomber som jag hittade i en lite låda i det
där skåpet i badrummet och hällde ner det i badet, sen när jag hade legat i en
stund så började det bubbla och det kittlades som fan i nacken.

Jag och Hanna kom överrens om att kanske träffas den här veckan och mötas i
Haninge C, hon bor i Tyresö och vet ju att det inte är så svårt eftersom jag har
ju åkt med Alicia från Tyresö till Haninge. Men har ju shoppat upp alla pengar så
har ingenting att handla för, men kan fråga mamma om en hundrig eller två? :)

Ska sticka ut i köket nu och smocka i mig Hamburgare, mamma ropar.
Det kommer bild på min nya älskade svart/mörkblåa plattång sen!
/ En fin blondin!

Sötaste Engla! Henne har man varit barnvakt åt många
gånger. Hon är så söööt! Smygfotade henne, shh... ♥

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Fett söt :D <3

2010-01-17 @ 19:44:35
URL: http://vannichi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0