Hos älsklingen ♥

Hejhej! Sitter just nu hemma hos Olga! Johanna gick hem för en stund sen
för att hon skulle äta. Vi har käkat godis, och tagit lite kort. Men Olga typ
bangade och gick och satt sig vid datorn. Ska typ hem snart och äta jag
med. Men vi väntar på Johanna för hon och Olgish ska följa med mig en
bit hem.. Så jag inte går hem ensam och blir typ våldtagen eller nåt? :O

Och den som har kommenterat dumma saker och säger att min blogg är

fulare än alla andras så kan du ju bevisa det genom att skriva ditt lilla

fucking namn, och din "snygga" blogg! Du vet väl att jag ser IP-adressen?

Puss på rumpan bitch!

 

Aja, Johanna kom nu.. Ska gå snart. Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0