*Host*

Halloj bloggen!

Förlåt så hemskt mycket för den dåliga uppdateringen! Men har tyvärr
inte haft tid att blogga! Martina sov hos mig igår också! Kul, kul! Vi har
typ mest kollat på film! Såg först på "2012", men det laggade bara för min
brorsa höll på att ladda ner nåt. Vi fick damp. Eller iallafall jag! Efter den
kollade vi på nån "Bring It On" film. Den tyckte vi båda var bra. Lite senare
mot kvällen kollade vi på "Final Destination 2". Den är sjukt bra! Jag lovar
det är typ en Thriller, och den handlar om en tjej som typ ser saker som
kommer hända. Typ hon ser i "syne" att en kille kommer dö, och så ska hon
försöka rädda honom, men hon hinner inte. Eller så dör han på det sättet
som hon aldrig såg. Den är mest spännande, den kan vara lite läskig ibland.
Men den är inte så läskig jämnfört med "Saw" t ex. Jag kollar liksom på Saw
filmerna ensam! Tycker att dom är bra och kanske lite äckliga ibland. Jag
är jättesjuk. Jag mår illa, jag har huvudvärk och jag har jättehög feber. Fast
febern är lite bättre nu. Frida S var ju här på nyårsafton och var lite förkyld så
det kanske var hon som smittade mig. Menmen, det går nog över tills imorgon.

Här kommer trailern på "Final Desination 2"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0