Linnea Ljung genom åren


Haha fyfan. Från 4an :)

Haha exakt för ett år sen skulle jag tro? =)

Åååååh, vad glada över att jag bjuder på den!
Den är från förra sommaren och är skit brun. :)

Bläääh, ingen smink! Enormt gammal..

När jag var nyblonderad i somras ;)

7/7-09 oförglömlig dag Valeria ♥

Steffie, Iman, Carla minns ni våran dag?

Ett år sen? Nyvaken :)

25/8-09 17:53 - Glömmer aldrig alla underbara dagar Vale!

Fuckface, men i somras med Alicia på Utö :) <3

Saknar när jag hade den hårfärgen. :(

Jag idag 2010!

Orkar inte lägga upp mer. Men har förändrats mycket tycker jag.
Ska inte sova nu så kommer höra av mig snart. Smsar med min
nya lilla vän haha driver, men smsar faktiskt med Sara, det är
Amanda Torres och Jontes kompis. :) Hon är fett snäll! ♥


Kommentarer
Postat av: Alicia

Vad sööt du var på första bilden=)

Haha var jag redan ett Twilight-freak då också<333

2010-01-17 @ 11:37:56
URL: http://sweetalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0