Lite bilder..


Suddig bild, men det är Nicole med luvan.

Orkar inte rotera bilden, men det är Valeria flaquita<3

Felicia från 6B och så är det Izza där bak och Olga!

Carla mi amor som smsar. Helt borta! Älskar dig. ♥

Haha, vad gör vi? Tråkar! Det var iallafall i torsdags..

Jag hemma hos Olga.

Vi tjejer föralltid! Vad fint jag står? :)

Söt bild om den inte hade varit suddig och om Jojo var lite bättre
fotograf :@ Nej jag skoja, du är bäst Johanna baby!

No coments.. Älskar dig Frida Schaub!

Lilla jag som hade tråkigt igår..

Mitt öga idag. :) Hade faktiskt mörkgrå ögonskugga! Blev inte bra..

Det sminket jag använder.

Och så avslutar vi inlägget med en snygg pose! Kisses babes ♥

Kommentarer
Postat av: Carla Medina

jag märkte aldrig att du tog kort :O <3

2010-01-10 @ 01:59:01
URL: http://latinaperuanare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0