Mamma Blondie?

Ska snart till centrum med mamma och handla lite. Sen ska jag slinga hennes
hår blont.. Undra hur det kommer gå? Idag efter skolan var jag med Malin &
Johanna. Vi mötte Ida där sen, av en ren slump haha nej men hon var i centrum
så vi ropade på henne och så var vi med henne! Vi flummade as mycket men
tyvärr blev det inga bilder idag. Imorgon ska jag vara hemma tror jag, behöver
vila, har skit ont i halsen och fick panik i skolan idag! Det hände också lite saker
mellan mig och Cassie, men det är löst och så dampade alla på Migge idag för att
han är en jävla b*g sorry att jag säger det. men är bara ärlig nu! Menmen, ni får
ha det så gött. Önska mig lycka till med mammas slingor :$ Mami ropar, gotta go! ♥
R e d i g e r a d !

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Lycka till hehe!

2010-01-20 @ 19:21:02
URL: http://vannichi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0