Mammas kebab!

Sitter och latar mig i köksstolen och väntar på att maten ska bli klaaar!
Vi ska äta kebab och pommes, yummie! Jag vet Hanna, jag skulle ju
ringa dig. Men jag hinner inte, eller asså jag orkar inte prata. :( Hatar
när jag är sjuk, orkar liksom inte göra nånting! Har inte ens druckit nåt
idag.. Eller jo ett glas vatten, men det är ingenting? Aja, ska hjälpa mami
nu med att duka & lite sånt. Måste ju va snäll fast man är sjuk, right? ♥

- Jag vet att jag byter header hela tiden, men bestämmer mig aldrig.
Men ni bryr er väl inte så mycket va? / En Fin Blondin ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna Allerstrand

Det gör inget gumman , vi kan höras nån annan dag då du är frisk ;)<3

2010-01-26 @ 20:00:40
URL: http://socialaste.blogg.se/
Postat av: leonie

asså. du byter header hela tiden men man ser aldrig nån skilldnad dom ser exaxt lika dana ut :p

2010-01-26 @ 20:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0