Medina ღ

Om du lämnar världen, kommer jag leva för dig. Men kommer inte palla att
leva utan dig, du har fått mig att le, skratta, och bara leva livet! Alla har fan
gjort det men du ska veta att du är en av dom.. Om inte jag kände dig skulle
jag säkert känna att nåt saknas, saknar dig nu.. Ibland när du inte kommer
till skolan brukar jag tänka på dig och undra hur du mår, det kan kännas som
om du är hemma för att du är ledsen och jag mår bara sämre av det. Fan jag
sitter och tänker på dig på lektionerna och kan inte koncentera mig på mitt
arbete jag håller på med. Direkt efter spanskan så frågade jag alla vart du var.
För du dök inte upp och frågade frida och då var du inte här, och du ville ju dö
igår så jag blev fett orolig. Jag älskar dig gumman men vet att du lever iallafall!
Dör du kommer jag leva för dig, det vet du nu. Men bara för det så får du inte
lämna mig! Inte nån, lova mig det? Du är mitt liv och det betyder att du är min
andra halva. Carla Viktoria Medina Guzman Sundholm, ditt namn glöms aldrig! ♥

LIVET GÅR VIDARE.. MEN INTE UTAN MIN CARLA BABY §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0