Moget Jorge!

ASSÅ SERISÖT, VARFÖR HÅLLER DU PÅ SÅHÄR MED VALERIA? Fattar du inte att
du sårar henne lr? Hon är ingen person man leker med. Om du sårar henne mer,
asså på gud, jag kommer slå sönder dig! Du ska inte ljuga för henne eller säga
saker som inte är sant! Du är så jävla omogen Jorgito, du får Vale att börja gråta,
hon vill bara dö.. För att DU har krossat hennes hjärta! Det finns inte så mycket
jag kan göra åt det. Om du inte hade sårat henne, skulle jag kunna förklara för
henne hur underbar du är, men det var innan! Du har bara ljugit för henne och sagt
saker som hon föll för, men du är bara en jävla idjut som kommer från en annan
jävla planet! Hur fan fungerar din hjärna egentligen? Du kanske inte älskar henne
längre, men dåså, fine! Säg bara det då, men säg inte andra saker som får henne
att ångra sig och att du gör om samma saker om & om igen! Jag hatade inte dig,
men nu fan gör jag det så in i helvete, för du har förstört hennes liv! Du vet att hon
har blivit sårad av nästan alla killar hon har älskat, och du gör samma sak som alla
jävla killar? Vi litade på dina ord, och på dig! Men du är bara samma skit som alla
andra killar där ute! Usch. Älskar dig valeria angeles, finns här för dig!

Snälla, skit bara i honom, jag vill inte förlora dig. Dö inte! Skulle hellre kunna förlora
dig på ett annat sätt. men inte på det här sättet mi flaquita! TE AMO, NO ME DEJES </3

Kommentarer
Postat av: Yusra♥

Hej !



Ställ en fråga i min blogg på frågestunden och kolla gärna in min nya frissa ;)

2010-01-28 @ 20:46:27
URL: http://ylife.blogg.se/
Postat av: Yusra♥

aa vet inte så bra på det .;)

2010-01-28 @ 21:09:27
URL: http://ylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0