Mot: Centrum

Godmorgon! Har haft huvudvärk hela dagen. Usch. Har bara vilat och vilat!
Ska snart till centrum med mamma och handla lite. Är sjukt trött så orkar
inte sminka mig, får gå så som jag ser ut. Imorrn vet jag inte om jag ska
till skolan. Får se hur jag mår då, mamma och pappa ska på bio imorrn ju
och se Snabba Cash ville också se den. Men dom skulle åka tidigt vid 4
och äta på resturang på Söder och mysa lite, bion börjar 18.30? Buhuhu,
ska vara hemma själv med Linus -.- Palla liksom. Om jag inte mår bättre
imorrn kan ju inte vara med nån heller.

Menmen, mamma och jag ska iaf fortsätta med det där "Det glömmer jag
aldrig" vi började igår och jag har skrivit om när jag var och hälsade på min
Gammelmormors syster och de hände lite läskiga saker, för hennes man hade
gasat ihjäl sig under bilen som stod parkerad i en lada och han spökade där.
Och ni får inte veta va som hände mig.. När berättelsen är klar kommer jag
skriva den här på bloggen. Den kommer säkert bli jätte bra om mamma
hjälper mig lite och ger mig tips om hur jag ska skriva. Tycker hon ska bli
författare för hon gillar att skriva och hon är bra på att läsa, hon sa att hon
har funderat på att bli författare eller en sån här som skriver ungdomsböcker.
Mamma gillar typ att skriva och läsa spännade berättelser så yes, ha en mamma
som författare är nog inte så dåligt? Haha ska inte skriva om min söta lilla
mamma nu. Ska gå och klä på mig nu och gå till centrum. Puss

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Ah,jag hatar när man har huvudvärk hela dagen :'( /VANESSA

2010-01-14 @ 20:12:06
URL: http://vannichi.blogg.se/
Postat av: Alicia

Vill också se Snabba Cash:) Men den är 15 års-gräns FAN!!!!

2010-01-14 @ 22:13:53
URL: http://sweetalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0