Music is my life

Sitter och lyssnar på musik. Hehe, har fortfarande inte kollat på
Paradise Hotel men ska göra det snart. Lyssnar på Summetime,
som jag la ut förut. Tycker faktiskt den är ganska svängig. Men
det är en sommarlåt. Och när det är sommar kommer jag vara
trött på den och hata den under sommaren. Vissa låtar kan jag
verkligen *hata* sen när jag har lyssnat på dom för mycket. Jag
kanske inte kommer lyssna sönder den här. För det är inte direkt
världens bästa låt. Men helt okej! Ska ta mig lite gott chips och
lite läsk och kolla på Paradise Hotel nu. Blondiner glömmer lätt
bort det dom ska göra. ;) Puss då. Saknar Frida baby! :( ♥

Jag och Vale. Gammal bild. Saknar dig mi flaquita<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0