My Angel ♥

Valeria ringde mig för nåra minuter sen. Jag orkade inte prata, om jag orkar sen kanske
jag ringer henne! Tack till dom som tyckte min berättelse var bra, den skulle lämnas in
idag, eller jag skulle lämna in den. Men jag gick ju inte till skolan då, kommer gå imorn,
känner redan på mig att jag kommer orka. Eller asså vi får se imorn hur jag mår. Men
förhoppningsvis kommer jag gå till skolan.

Sitter med turban i håret och det droppar ner vatten på min t-shirt.. Har precis badat,
det var as skönt, värmde upp hela min stela rygg! Mys. Idag är det ju tisdag det är ju
typ ingenting på tv? Bara Paradise Hotel ikväll som jag se på tv6 play. Orkar inte se
det två gånger! Hörs. / Miss Blondie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0