NAAAW!

Kolla vad underbaraste Hanna skrev på sin blogg :O ♥

Linnea Ljung är fan den finaste och sötaste i Sverige , jag svär !
Så himla fin och underbar , hon har fan allt !
åhh , vad jag vill träffa den fina människan !
Kolla ,

Gosh , kolla håret , utseéndet , allt ! <3

Vilken tur att ungen är min ! <333

Hanna Allerstrand älskar sin Linnea Ljung ! <3
Hanna Allerstrand jag älskar dig grovt, enormt, sjukt mkt!
Hoppas vi kan träffas typ nästa helg. Typ åka lååångt iväg
där ingen kan hitta oss. Haha! Akta dig, för jag ringer imorn.
Kommer alltid att vara ljudet i ditt hjärta, du vet att jag typ
alltid säger det! Saknar när vi smsade skit mkt. Bomba nu! ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna Allerstrand

Jag säger det här ganska ofta till folk men när jag säger det till dig så menar jag det att Jag Älskar Dig Linnea Ljung syster <3333

2010-01-17 @ 09:54:38
URL: http://socialaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0