Ni är så söta!

Postat av: Yusra♥

Du känner inte ens Demi ?!

2010-01-15 @ 19:52:15
URL: http://ylife.blogg.se/

Sv: Jo jag känner Demi, eller ja kände! Hon blev sur på mig för
ingenting. Men vad har du med att göra isåfall? Kram på dig. :)

Postat av: ebba & jenny

NNNNNNEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TA INGEN BLOGGPAUSE!!!!!!!!!!!!!

2010-01-15 @ 20:19:16
URL: http://swedenbabes.blogspot.com

Sv: Okej, eftersom ni är så söta och verkligen gillar min blogg som
ni påstår så får jag väl blogga ett tag till. Men vill att ni kommenterar
också annars är det inte kul. Tack Ebba och Jenny ni är guldvärda! ♥
Postat av: Johanna

Nej Linnea! Inte blogg paus. Kan du inte blogga ibland iallafall?<333

2010-01-15 @ 21:45:32

Sv: Johanna gumman, du är för söt, älskar dig. Ska inte sluta blogga!

Som sagt så kommer jag fortsätta blogga, men kommer ändå att fortsätta med att
blogga då & då. Så förvänta inte er att jag kommer skriva 13 inlägg om dan, det
kommer jag tyvärr inte hinna med. Men jag kanske blir på blogg humör och kanske
börjar blogga som vanligt igen. Puss och tack era sötnosar. :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0