Nyduschad

Har precis duschat och sminkat mig osv. Idag skulle jag typ vara med Melissa
men hon svarar inte på mina sms så vet inte om jag pallar nu. Alla ska ju typ
på bio idag och se Avatar men jag är den ända som inte ska med för jag är
fortfarande jätte förkyld men mår lite bättre idag. Så jag orkar inte med nån
bio idag. Mina föräldrar var ju på bio igår och såg Snabba Cash den var ju
tydligen bra enligt mamma och pappa. Men pappa som har läst boken tyckte
att den kunde ha varit bättre, men det är bra skådisar och bra handlig så jag
vill också se den. :) Nu vet jag varför det är 15-årsgräns för att det är mycket
misshandel och skit! Men det är ingenting mot Saw filmerna kan jag tro.

Ska logga in på pea nu och kolla lite där. Hör av mig om ett tag. Juste, tyvärr
så hann jag inte göra klart den nya designen igår. Den kommer imorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0