Om jag blir frisk!

Om jag blir bättre på lördag, kommer säkert inte bli helt frisk, man kanske
må bättre! Då ska jag, Ida & Johanna sova hos nån. Tror det blir hos Jojjo
eller Ida, för dom har störst plats. Men det är inte säkert att jag kan vara
med om jag mår såhär. Var ute med hunden förut, det var ganska skönt att
få lite friskluft, men höll på att svimma så var tvungen att gå in så fort som
möjligt. Sen åt vi, det var göttgött! Ska försöka somna tidigt så jag blir lite
piggare imorgon. Men förhoppningsvis blir jag sängliggande imorgon också!
Usch, hatar att vara sjuk & vara hemma från skolan. Fuck me i'm sick "/


Kommentarer
Postat av: Johanna E

Hello<33 fin blogg älskar din header, ;) Fin bild

2010-01-30 @ 15:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0