Omg!

Fyfan, jag är fett mätt nu! Känns som jag spricker snart, förmodligen kommer jag inte
äta nånting mer idag. Det finns inget godis hemma iallafall! Pappa glömde att handla
det. Jag är inte sugen på nånting nu! Åh, jag ville se Barnhemmet som börjar klockan
19.15 men mamma ville se på nåt annat klockan 20.00 och jag har inte den kanalen
Barnhemmet börjar på. Menmen, får väl kolla på film med mamma om en timme då
istället. Gör ingenting, kan se på Barnhemmet nån annan dag! Hörs snart / Miss B. ♥

Kommentarer
Postat av: Alicia

SV: Okej nu missförstod du mig som jag trodde=) Jag är glad att du har så eller din design är mycket finare. Bara undrade eftersom det inte var jag som hade gjort min design:P

2010-01-09 @ 19:20:33
URL: http://sweetalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0