Onsdag 13 januari

Haha omg vilken dag! Slutade tidigt idag, dagen började med idrott men
jag var inte med! Det var skit många som inte var med idag, det var jag,
Valeria, Malin, Johanna, Lola och Ayse och så var det Iman, David, Erik,
Rohey och nåra andra från 6B.. Alla vi fick gå rundan vi såg ut som en
hel jävla fucking klass som gick på promenad? Iaf så gav jag, Iman och
Vale våra lappar till Lola och Malin haha så dom fick gå. Men dom gjorde
det frivilligt annars skulle vi också gått. Så det var jag och Iman, Valeria
och Johanna som typ skolkade. Asså vi gjorde inte det för vi gick till ett
övergångsställe men då såg vi killarna så då gick vi tillbaka och flummade
inne i Skogåshallen. Killarna tjallade till Anders Turnvik och Iman fick fett
med skäll ;o asså stackars henne och våran Anders Forsberg visste inte
nåt så vi fick inte skäll men stackars Iman asså hon blev fett ledsen och
aah! Men resten av våran idrott satt jag och Vale på bänken och skrattade
åt **** för han såg ut som en modell haha! Vale garva så hon knappt inte
kunde andas. Innan matten var typ alla tjejer samlade utanför alla klass-
rummen. Nån sa att en tjej från ** var lebb?!

Så vi alla låtsades att vara lebbar så hon skulle tycka det var kul eller nåt.
Så jag och Iman gifte oss och sen blev det värsta kaoset alla sprang runt
och det blev fett knas..! Men det var kul iallafall sen när Anders öppnade
klassrums dörren så sa typ alla "Åh nej" för vi hade så kul men vi slutade
efter matten så det typ gjorde inte så mycket! Det har varit en lugn och
rolig dag. Och dom som inte var med oss och "gifte" sig, missade en jävla
massa grejer! Thaha.. Juste, typ alla killar sa typ "oooooh" för nåt. Asså
vi fattade nada men alla killar skrek typ "oooh, fett synd" eller nåt till Jocke
i min klass?! När jag, Valeria och frida gick hem från skolan skrämde jag typ
bort alla som var i närheten. Stackars dom asså! Blev skit flummig bara sådär..

Vi hörs senare, sitter och dricker blåbärssoppa? ;o Pöössss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0