Packat & klart

Nu är jag klar, väntar bara på att Ida ska duscha klart och så. Hon har
haft match så hon skulle hem och duscha. Blev precis klar, var lite seg
för jag följde med mamsen på hundpromenad i det kalla vädret. Har
iaf med mig allt jag behöver, fast det bara är en dag men måste ju ha
med allt jag använder. Kanske lite onödigt att ta med plattången men..

Här kommer "Dagens..."

Dagens outfit:
Jeansleggings: Ginatricot
Linne: Ginatricot
Kofta: BikBok

Facelook! (Skruttig bild)

Mitt öga idag. Inte så jätte mycket mascara, pallade inte!

Allt som ska med:
Plattången
Hårborsten
Mascara, rouge, osv.
Sminktillbehör
Mjukisbyxor

Skriver säkert lite hos Johanna. Kommer massa bilder imorn
må jag tro? Usch, låter fett gammaldags. ;) Puss & Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Fin outfit :)

2010-01-30 @ 15:29:02
URL: http://vannichi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0