Skit filmer..

Asså det går inga bra filmer på tv. Tror det är Scary Movie på kanal 5? Det stog
det på reklamen. Vet ni.. Alicia har slutat blogga :/ eller asså hon har bloggpaus!
Alicia Elisabeth Otilia Olofsson vad tänker du med? Du kan ju inte sluta blogga nu?
Du har ju förfan 100 besökare, hallå? Wake up darlin'. Jeppjepp! Ska se om jag
kan hitta nån bättre film på Watch Movies Online, brukar alltid hitta nåt kul där..

Ni ska få lite bilder av mig. :)

Den är inte från idag. Tror den är från i onsdags.

Uuusch, bjuder verkligen på den. Ser muppad ut!

Haha, hade lite tråkigt! Också från onsdags..

Booring! (a'

Shiiiit vad blogg.se är segt, eller så är det mitt internet?

Shiiet, mitt öga! Ser konstigt ut.

Jag idag, innan jag gick till Melissa ♥

Jag för typ en timme sen. :)

Linnea Ljung. Ett mobbat namn, men ändå värt det! Eller?

Facelook today:
Mascara
Ingen brunkräm
Rouge

Ni får nöja er med dom för orkar inte ladda upp mer, det här jävla
internet fuckar ur, pallar inte mer! Vi hörs snart bebisar..
/ L.E.L ♥

Kommentarer
Postat av: Alicia

Vad är Scary Movie för filmer? Har hört att det finns några stycken:P

Jag har inte 100 besökare varje dag bara någon gång ibland<3

Jag har inte tid att blogga så mycket längre som jag hade förut så jag tar en bloggpaus ett tag:)

2010-01-16 @ 22:57:36
URL: http://sweetalicia.blogg.se/
Postat av: Linnea §

Du är så dum Alicia :) Haha Scary Movie har funnits länge, det är komedi filmer. Men man måste ha den där dåliga humorn för att tycka dom är roliga. :) Puss<3

2010-01-16 @ 23:23:08
URL: http://sweetmissblondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0