Tack Lena & Julia

Glömde skriva att jag fick en ny plattång av Lena & Julia i födelsedagspresent!
Plattade håret förut haha. Plattade till och med mammas hår, för hon tycker
det är så skönt när man håller på med hennes hår! Hon blev skit fin. :) Orkar
inte sova så det är därför jag bloggar så mycket. Förlåt Olga Thörnevik.. Jag
glömde lägga till dig i inlägget "Älsklingar!" så därför lägger jag in dig nu..!

Olga Thörnevik, en underbar vän som jag aldrig kommer glömma.
Never in my whole fucking life! Du betyder fan allt för mig. Och
jag lovar att aldrig nånsin lämna dig eller överge dig. Tack för allt! ♥

Kommentarer
Postat av: olga

Naaw♥ Tack för allt Linnea, Jag älskar dig fucking mest♥

2010-01-17 @ 17:16:39
URL: http://aliciahssotnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0