Tack Valeria!

Mi flaquita Valeria Angeles Muñoz tack för att du ställer upp för mig just nu och
lyssnar på mig. Du betyder allt för mig, det vet du. Du finns alltid där för mig, nu
när jag mår skit dåligt smsar du mig och frågar hur jag mår och säger att jag kan
berätta allt för dig och du litar iaf på mig! Det finns inte så många i världen där ute,
jag har haft tur att jag fick dig. Du är som min andra halva! När du finns i mitt hjärta
blir det nästan helt, för du vet den där personen saknas. Men du får mig alltid att må
bra och känna mig lycklig, vad skulle jag göra utan dig? Te amo tanto amorcita, tu
eres mi todo hermanita. Somos tu y yo hasta el final. Locita ♥ Flaquita para siempre!

Mitt liv går vidare, men inte utan dig Valeria mi amor ♥ :'( gracias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0